Maattabel

Van sommige merken die Fres Store verkoopt weten we dat ze standaard ruimer of kleiner vallen. Mocht dit afwijken van de normale maatvoering, staat dit bij de producten benoemd, bekijk deze voor je bestelt om een ruiling te voorkomen.

Bezorgen en verzendkosten

De meeste voorradige artikelen heb je binnen 1-2 werkdagen al in huis. Mocht er echter een leveringsprobleem zijn dan zullen we daarover contact met u opnemen. Fres store levert webshop bestellingen vanuit de winkelvoorraad. Er is een mogelijkheid dat het bestelde artikel al in de winkel is verkocht, waardoor we jou niet het bestelde artikel kunnen leveren. Indien jouw artikel niet voorradig is en er geen juist alternatief kan worden geboden ontvang je je aankoopbedrag retour.
Alle getoonde verkoopprijzen zijn inclusief BTW, en exclusief verzendkosten. Wij hanteren een verschillende tarieven voor verzending. Dit staat vermeld bij het product en uiteindelijk ook bij je winkelwagentje (bij een bestelling boven €100,00 worden er géén verzendkosten gerekend, tenzij je je pakket buiten Nederland wil laten bezorgen). Wanneer je bestelt vanuit het buitenland dan wordt er tijdens het afrekenen weergegeven hoeveel verzendkosten er gerekend worden. Een overzicht van de kosten per land vind je hier.

Betalen

Je kunt je bestelling betalen met:

Ideal: Online betalen via uw eigen bank
Credit card: Online afrekenen met uw credit card
PayPal: Online afrekenen met uw PayPalaccount


Zichttermijn & retourneren

Voor je bestelling geldt een zichttermijn van 14 dagen. Het is uiteraard toegestaan jouw bestelling te bekijken en/of te passen, echter geretourneerde artikelen moeten met aangehechte labels, in de originele staat en verpakking teruggezonden worden. De retourkosten zijn voor eigen rekening. 
Retour adres:
Drienerveldweg 45
7522PE Enschede
Artikelen die je niet kunt retourneren zijn:
• Gedragen, gebruikte, beschadigde en/of gewassen producten
• Producten die niet in de originele staat verkeren
• Producten zonder labels en/of originele verpakking
• Ondergoed


Klachten

Controleer altijd direct na ontvangst je bestelling. Van klachten of verkeerde geleverde producten moeten direct na ontvangst melding gemaakt worden bij ons.

Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.